BILDBOMB

Ligger hemma i sängen nu, eller i Sandras säng om jag ska vara ärlig, ligger alltid här inne, är jag hemma själv utan varken Sandra är Niklas som nu så sover jag här, Ska Sandra sova hemma samtidigt som jag så sover jag här brevid henne men om Niklas är här så sover vi faktiskt i min säng men eftersom vi alltid är hos honom så händer det aldrig. Senast jag sov i min egen säng var den 4 februari nu när jag tänker efter... helt onödigt att jag ens har en säng haha!
Men imorgon är det fredag vilket betyder att jag ska mysa med Niklas om allt går enligt min plan, haha. Hade han tänkt göra annat så får väll jag hitta på något att göra. Men jag ska till skolan vid lunch iaf eller tidigare för att prata med min handledare och hämta ut biljetter till min studentskiva/middag. Sen åker jag hem till Liza för att hjälpa henne med sitt hår, därefter åker jag till Niklas.

Och på lördag ska jag hem till PESSS för lite vin, bärs och skit snack. Jag och Jessica brukar vara väldigt duktiga på att underhålla oss själva under sådana här vin kvällar haha, alltid kul att träffa Jessica över ett/många glas vin!
Senast var ju förra lördagen haha. ;)

dfghj
Jag och Jessica på en krog på Julafton, eller ja dagen efter då klockan var ca 03.00 här



Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från min mobil, inte världens bästa bilder men det är alltid kul :)


jkl jklö rfv hjk 
erfw hjk
fgvbnmklö xcvbnjmkop cvgfdsert
sdyöf sej slf
atyp ewdf wstn 
asw roy jnuklnm
öok gjhbk 
fvrepösk pp hjkk
JJK jotgfrd jpiod itoqe ölrjrfbnv 
fnevg ljkvna kgkgkf
nrelag kfölfv vkt
sertfvb qdswqpfk ZXCVB NHCNC
VHXS stypå
vbnm vgkk gkk gjk
cfvghjk hk wgm
cvbnm kvpöj sxdcvbnm wdfvbn 
dfghjk vbnm, bghj gyhj

Nu orkar jag fan inte mer...

GOD NATT!

/J
 


Kommentarer
Postat av: Maaalin

wiiiie vad kul med uppdatering :DD fina bildeeR:D:D

2010-03-12 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0