18-03-010

Har haft mag ont hela dagen i princip kände att det var på gång lite igår, så jag har bara legat hemma idag i väntan på att det ska bli bättre. Har också följt med Sandra ner till tvättstugan, fan att vi aldrig lär oss att försöka tvätta en gång i veckan eller max varannan vecka för nu hade Sandra ett lika stort berg med kläder som jag hade förra veckan... och då blir det jobbigare att tvätta.
Funderar på att gå klä på mig samt sminka mig och sen kanske åka till Niklas :)

PÖSS

bghnn

dfghbn

jjkl

jjjkk

/J


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Hahahha, älskar oss asso!!!:D:D:D:D<33333

2010-03-18 @ 20:14:40
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0