17-03-10

Både jag och Sandra sitter i hennes säng och har D A M P för att I N G E N T I N G funkar!
GAAAH!
Sånt här kan göra mig så jävla irriterad.... Vad har FB för proooblem!? seriöst?
Aja....
GAAAAAAAAH!

Nej nu ska jag ta det lugnt...

Jag har knappt sovit något inatt hemma hos Niklas, vi har gjort lite allt möjligt för att vi inte kunnat sova, vilket har resulterat i att jag har varit som en halv död zombie idag.
Var i skolan fast jag igentligen inte hade behövt vara där, satt och gjorde ingenting.
Vet att Niklas inte heller var så glad då en viss ***** vid Namn Lollo eller nått, lurade dit honom... Hon sa att det skulle bjudas på fika på deras BG och att han skulle få titta på när dom redovisade på engelskan vilket skulle resultera i att han tydligen skulle få ett gott skratt, men...
Han fick ingen fika och han fick inte vara med på deras redovisning så han åkte till skolan HELT i onödan! stackare, tyckte lite synd om honom där. 

Har proppat i mig godis med Sandra också så nu är jag äckligt mätt. 
Till helgen kanske jag följer med Sandra ut till vallentuna för att vara barnvakt åt hennes sm kusiner, kan bli ganska spännande att se hur det slutar. 
Men det är först på lördag eftermiddag, på fredagen vet jag inte vad jag gör då alla typ är upptagna eller nått. Men Pess kanske kommer hit och sover då hon ska ut och jobba någonstans (?) och sen får hon skjuss därifrån hit till Hagsätra. 

Nä nu vart det ett agg inlägg men det skiter jag i :D

PUSSS

/J 


Kommentarer
Postat av: malin

haha kul att du uppdaterar:D wiiiiiiie

2010-03-18 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0