13-03-10

Hamnade hos Niklas idag som jag sa! haha :D
Men tyväääääääär sitter han och spelar x-box med sina 2 polare, men det har inte gjort mig så mycket för jag har suttit och pluggat i ett par timmar nu så jag har inte varit så underhållande heller. Men riktigt skönt var det att ha gjort den där jävla uppgiften nu, jag blir mycket mer driven till att göra skoluppgifter om jag är pressad, om jag tänker "Nä, nu är det fan kört om jag inte gör den här till imorgon" så går det mycket bättre, jag skjuter alltid upp allting i sista sekund så jag får sitta hela natten med skolböckerna i knät, men det gör inte mig något för jag gillar det!
Imorgon kommer jag antagligen vakna upp ensam i Niklas säng då han går upp tidigt och åker o jobbar, om jag inte åker hem när han åker till jobbet för jag skulle behöva byta om och hämta boxen med vin hemma innan jag åker till Jessica, men då måste jag åka hem till mig och göra allt jag ska göra sen hem till Niklas igen för att äta här och sen till Jessica! haha, men det är skönt att åka runt och alltid vara "på språng"  :D

Nu ska jag ta en cigg och sen PUSSA PÅ MRICKEN ! :D <3

dfghj

Hem till PESS imorgon och drick vin :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0