Tisdag 02-09-10

Jag har inte skrivit här sen 29/11-09 och det är av den anledningen att så fort det händer något jobbigt i mitt liv så släpper jag allt och bara tvingar mig igenom dagarna som en robot utan att göra något onödigt som får mig att tänka mer än vad jag behöver.
Som det här med att blogga, det har jag inte gjort just för att slippa tänka och älta det jobbiga som hade hänt. Om man kollar bak i arkiven så ser man en paus mellan Augusti 07 och Januari 08, och det var samma sak där, nått jobbigt hände, jag slutade blogga, jag kom över det jobbiga och började blogga igen. Precis som nu. Fast jag kom över det som hänt för ett tag sen men har ändå inte skrivit något... aja.

Tänker inte skriva vad som har hänt då alla som faktiskt läser min blogg vet det.
Men just nu ligger jag och Niklas i min systers och hennes pojkväns lägenhet då dom är utomlands, men de kommer hem igen på lördag och har då varit borta i 6 veckor. Avundsjuk? jag? nej.... absolut inte!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag återgår till att kalla min pojkvän för dummis och störa honom när han tittar på two and a half men.


yuio

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0