23-02-10

Ligger i sandras säng med sandra brevid mig och så har vi varsin dator i knät också, som det brukar se ut alltså.
Vi har också smällt i oss cola och godis och ska kanske titta på film snart om vi kan slita oss från datorerna.
Måste tillbringa lite tid med henne innan hon drar iväg till SPANIEN i 12 dagar...
Avundsjuk? Jag? Nej? absolut INTE!?!?!?

Så vad händer till helgen då? ingenting har jag planerat än, är inte sugen på någon party helg den här helgen heller är så himla myyyyyyyys sugen! 

MYS MYYS MYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!! 
Ska kanske få med mig någon in till sickla eller nacka forum för att glo lite kläder men något säger mig att det kommer vara mycket folk då det är löning på torsdag... hmm, värt att fundera på....

Nä nu ska jag och sandra gå och RÖKA sen vet jag inte, GOD NATT IALLAFALL!

cp-inlägg jag vet...

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0