22-02-10

Är fortfarande hemma hos Niklas men skulle egentligen ha rört mig mot tandläkaren vid 3 men när jag skulle gå så säger Niklas mamma att jag inte kommer komma någonstans då hela lokaltrafiken tydligen står stilla och det är kaos överallt, så jag fick ringa och avboka tandläkartiden och stanna kvar här helt enkelt, inte mig emot då jag får kramas lite extra med pojken min! fast han för tillfället sitter ute i vardagsrummet och spelar x-box...
Men ikväll ska vi nog mysa lite med våra vänner "chips & cola" framför serien Californication eller om jag kan få Niklas att ladda ner nya säsongen av Two and a half men.

Ja jag vet att ni älskar att se bilder på mig själv, det är därför jag lägger upp dom hela tiden!
Ville bara lägga in en bild på hur jag ser ut i håret just nu när jag har klippt lugg, och visst är dom svart-vita bilderna finare än orginal bilderna i färg?

bftdrylgtfr

wnmplrwn

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0