Halv 6 på morgonen

Här får ni en puss bild på mig och pojken, båda ser inte så glada ut men men. Jag vet att klockan är typ halv 6 på morgonen men varken jag eller sandra har lyckats somna än och just nu sitter båda och pillar på sina mobiler, sandra försöker få in tv i sin telebaba och jag har upptäckt att jag kan blogga! Tekniska jag liksom... :-) men det känns ganska onödigt att gå och lägga sig nu när vi ska upp om si sådär en och en halvtimma... Hm... Så vi får dricka mer cola och proppa i oss mer godis så vi blir höga på socker och orkar vara vakna till vi "ska gå upp" :-P nä nu kanske jag får tvinga med mig sandra på en cigg, det kanske inte lyckas men iallafall :-) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0