Norrlands resan 06/04-14/04

Ligger i sängen som jag typ alltid gör när jag ska skriva...
Har bett Sandra skicka lite bilder från norrland men fick typ 8 st sen orkade hon inte mer, men tänkte lägga ut några som jag fick av sandra och sen några från min mobil, inte bästa kvaliteen (eller dom från sandra är skit bra) på mina bilder men men, nu kör vi....

Sandra i Gävle där vi fick njuta av solen en timma innan vi skulle byta tåg.
fvgbhn

Lite av Gävle stad
fcvbn

Jag i Gävla
klkj

Sandra slumrade på andra tåget.
ghjkk

Jag försökte sova lite medan jag lyssnade på musik.
hj

På torsdagen då vi gick ut och tog en öl.
fghn

Efter en riktigt härlig kväll/natt så var jag sliten och äcklig men tog med Lizzie ut på en morgon promenad.
kj

Solade med Iselinn på balkongen.
fghj

Gick ut igen på lördagen.
fgvbn

Utsikten från balkongen.
ffgh

For hastigt och lustigt till Sandras mamma i Graninge, och andra fick sova på soffan sista natten.
dfgh

Hade tråkigt på tåget hem...
fghj

Som sagt...
sdfgh

Sandra hade också tråkigt....
sdfg

Kommer fler bilder strax, bilder från dagen vi åkte hem och vi hade tråkigt vid tåg stationen.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0