12-04-10

Sista natten i norrland nu och jag kan inte sova, eller jag kan nog om jag pallrar arslet in till sängen brevid Sandra, men jag vill inte sova har för mycket att tänka på fortfarande. Tänker på en viss grej som har suttit i mitt huvud sen ett par dagar bakåt...
Har iallafall varit här i Sundsvall sen i tisdags för er som har missat det. Har haft det så jävla bra här, ska kortfatta mig lite om vad vi gjort den här veckan för er som är intresserade av att läsa...

Tisdag:
så kom Sandras fader och hämtade oss vig tåget, köpte pizza med hem, vi blev sen skjussade hem till Iselinn på kvällen, som jag inte har träffat på ÅR! sov hos henne.
Onsdag: Vaknad hos Iselinn, drog ner till stan snabbt för Sandra tappade sin näs piercing i handfatet så hon var tvungen att snabbt köpa en så inte hålet skulle hinna växa igen, åkte hem till Sandras pappa och käkade och sånt sen fick vi skjuss hem till Iselinn där vi spelade ett skit roligt spel med Iselinns pojkvän David, har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde när Iselinn och David var på lag, fy fan vad damp dom hade varandra. Sov kvar hos Iselinn igen.
Torsdag: blev hämtade hos Iselinn och åkte hem till Sandra igen där vi klädde oss lite i ordning och sen ut, hamnade på en väldigt mysig liten pub på stan var där ett tag och åkte sen hem till Sandra.
Fredag: Vaknade och mådde piss dåligt, var inte bakis eller nått men både jag och sandra mådde jätte dåligt så vi trodde att vi hade lyckats dra på oss något. Timmarna gick och vi mådde mycket bättre så vi köpte öl som vi drack medan vi klädde på oss och allt sånt, Iselinn jag och Sandra, sen vart det stan igen, samma lilla pub som vi var på dagen innan, dock mer drag den här kvällen då det var fredag. Proppat på den puben så vi kom knappt in, lyckades skaffa ett bord till oss. Iselinn och jag skulle gå på Toa då vi stöter på Sandras kusin Mattias (som jag inte träffat på typ 7 år) och hans kompis Robin, dom följer med till vårt bord och har det trevligt, puben stänger och vi måste gå, hamnar utanför och försöker bestämma oss för om vi ska hem till Sandra och dricka lite mer där eftersom vi hade våra öl där eller om vi ska följa med hem till Mattias. Slutar med att vi åker bil hem till Mattias istället som tydligen inte bodde allt för långt från Sandra. Dricker en öl till hos honom och har det trevligt.
Lördag: Vaknar upp riktigt risig och tar en morgon promenad med Sandras pappas hund Lizzie för att piggna till lite då det kändes värdelöst att gå och lägga sig igen. Någon timme senare så hadde jag inget att göra hos Sandra då både hon och Iselinn fortfarande låg och sov så jag tog en lång promenad på ca 1 timma med Lizzie och pratade med Malin i telefon. Hem till Iselinn sen på kvällen och gjorde oss i ordning och tog någon öl innan vi skulle möta upp hennes pojkvän för att gå ut och ta en öl på någon krog här, efter lite strapattser så är det bara jag och Iselinn som hänger på då Sandras kompis Johanna från Graninge var här och hon var minderårig så hon kunde inte följa med. Tog sen taxi hem till Iselinn och sov på hennes soffa.
Idag: Bara varit hos Sandra och tagit det lugnt, tog en runda med bilen sen för jag skulle köpa cigg och pär skulle ha godis haha, igentligen tänkte jag och Sandra ta en lång promenad med Lizzie men så vart det inte... så vi tänkte göra det tidigt idag istället innan vi måste börja röra oss mot tåget.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0