bild regn

det känns rätt så onödigt att gå och lägga sif nu då vi ändå ska gå upp om sådär några timmar, men jag somnar väll här på soffan om ett tag ändå så jag får sova någon timma.
men jag tänkte lägga upp lite bilder som jag hittade här på Sandras dator.


väldigt gammal bild på Sandra och hennes otroligt söta lillasyster Matilda som jag även är gudsyster åt.
hjk
Gammal bild på Sandras lillasyster Sofia, Jag, Sandra och Matilda när vi badar i kalkstensbrottet på Gotland. bilden är nog från 2006 tror jag...
hjk

Jag och Hanna innan en utgång.
hjk
Fina malin, samma kväll som bilden ovan.
dkie
Sandra och Hanna, samma kväll som de två övre bilderna.
eocj

Jag bjuder väll på denna, inget smink men resterna av sminket ligger under ögonen istället...
olö

Bjuder på dessa så länge :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0