27-04-10

JAG ÄR HELT SLUT!

Har tränat boxning idag med Sandra och Niklas, hade skit roligt men fan vad jobbigt det är! Fast skönt också då man verkligen känner fettet brännas haha. Men jag kommer förmodligen ha ännu värre träningsvärk imorgon (idag) än vad jag hadde igår och igår var det inte nådigt kan jag meddela! Kunde inte ens skratta utan att det gjorde satans ont i midjan! 
Körde också lite styrka i benen så nu är mina ben som spaghetti! Ligger brevid Sandra i våran (hennes) stora säng och hon sussar så gott hon, medan jag sitter vaken som jag alltid gör mitt i natten nu för tiden... Har ingen skola imorgon så det är ju lugnt men ska ändå upp runt 11 för att sen möta Pessen i stan och ge henne hennes studentgrejjer samt ta en fika på det, Sandra ska nog också med skulle jag tro.

Men nu ska jag surfa runt lite mer på intranätet och se om jag hittar nått skoj.

Kanske återkommer om ett tag...

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0