23-04-10

Jag är helt slut just nu...
Har varit på stan heeela dagen, åkte in med mamma så vi var där runt halv 1, sprang runt mellan Åhléns och gallerix för att försöka hitta fina inbjudningskort till min student men ingen av affärerna hade ett enda! för dom får inte in student kort förrens nån vecka innan juni... Idioter, för det är ju nu man skickar inbjudnings kort, inte en vecka innan själva studenten Gaaah, både jag och mamma var jätte irriterade. Men vi bestämde oss för att köpa fina papper, kuvert och pennor så får mamma göra egna kort då hon kan sånt där kalligrafi skrivande eller vad det heter. Sen vart det lite klädaffärer och jag fick ihop en outfit som jag tänkte ha på studenten sen på kvällen då det bär ut på krogen för att supas! haha. Fick med mig ett par ljusa jeans, en vit korsett liknande topp och en vit kavaj.
Sen kom Sandra in och mötte mig för att vi tänkte ta en fika men vi sprang runt mellan lite affärer och fortsatte kolla på kläder istället, efter ett tag kom även Niklas in till stan och mötte oss för att han ville testa den nya hamburgaren på McDonalds. Så dit gick vi och åt lite grann innan Sandra skulle till Vallentuna för att vara barnvakt åt sina små kusiner och jag och Niklas fortsatte till Nacka Forum, där hittade Niklas en snygg jacka och jag fick även ett par ur snygga skor av honom! Mamma kommer döda honom när hon får se dom då hon tycker att jag inte behöver fler par skor... Men jag håller inte med henne då jag är tjej och är det inte meningen att tjejer ska ha en garderob fylld med underbara skor! det tycker jag iallafall.
Så tack underbara fina älskling för dom fantastiska skorna jag fick!
Efter Nacka Forum åkte vi hem till Niklas, provade alla våra nya kläder och sen traskade vi ner till affären och köpte lite onyttigt innan vi knallade till pizzerian och köpte en var sin pizza. GUD VA GOTT DET VAR!
Men nu ska jag kanske träna lite (om jag orkar) och sen blir det mys med min fina!

fghj

Update:
Här är får ni se mina nya älsklingar!

hty luiö tki jtr
Ber om ursäkt för dom dåliga bilderna men jag försökte ta så bra som bilder som möjligt med min mobil, och så visste jag itne riktigt hur jag skulle ställa dom för att bilderna skulle ge dom lite rättvisa iallafall. Men visst är dom super fina!? :D
/J

Kommentarer
Postat av: maaalin

GUD VILKA SNYGGA SKOOOR :D

gullligggt av niclas :)

2010-04-25 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0