05-04-10

klockan är halv 4 och jag har inte somnat än tyvär, ska upp relativt tidigt imorgon då jag ska med min mamma och syster Jane till stallet där Jane jobbar.
Vet inte varför jag inte kan sova men det har nog att göra med att jag har för mycket att tänka på, känns som att någon har placerat ett dussin 100 kilos tyngder på mina axlar.... först och främst är det skolan som gnager i mitt sinne, allt går skit där känns det som och eftersom studenten är om 2 månader (!!!!) så känner jag att jag skiter i allt vad skolan heter, jag skiter i alla uppgifter jag har (för det är äckligt mycket) och bara tar allt som det kommer! jag kan plugga mer senare i livet om nått går dåligt nu. Jag vet att jag inte ska tänka så utan göra klart allt nu sista terminen i gymnasiet men JAG ORKAR INTE MED DEN HÄR SKIT SKOLAN! helt seriöst, jag har kämpat hela det här sista året men har inte fått någon positiv respons av skolan alls.
Så det ska bli så JÄVLA skönt att äntligen vara fri som en jävla fågel om 2 månader. 2 månader håller jag ut!
Sen jävlar ska jag tuta och köra, ska antagligen jobba ihjäl mig så jag kan flytta hemifrån till en fin liten mysig lägenhet (med niklas!?) haha :D och sen köpa en fin siberian husky och sen ska jag resa jorden runt och slösa bort alla mina ihop sparade pengar! juste, sen ska jag ta körkort och köpa mig en mustang!

Mina framtids planer för de närmsta åren låter bra va?

nu ska jag sova GOD NATT!

hjklojk

väldigt gamla bilder på mig!

/J


Kommentarer
Postat av: Jane

Sorry att det inte blev någon stallutflykt. Men tror faktist du är glad för att du slapp vara där i det härliga snöovädret som kom!

Kram på dig och kämpa på i skolan nu så slipper du plugga ikapp dig i framtiden!

2010-04-08 @ 11:57:02
URL: http://hellevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0