USCH!

Jag läser väldigt många olika bloggar, men den mest patetiska är nog hon Dessies blogg. Brukar inte skriva om fjortisars jobbiga bloggar men nu gör jag det och anledningen till det är att jag blir så j*vla irriterad på denna Dessie, och då skulle ju dom flesta säga att jag inte ska läsa hennes blogg, men jag kan inte låta bli för man får sig ett gott skratt också.
Men det som gör mig mest irriterad över henne är sättet hon sminkar sig på! Kan inte förstå hur man som tjej tänker när man sminkar sig som henne.

hjkhjkl
jkl

jhnk
Hon skriver i sin blogg att hon har tonat ner med sminket för att hon har blivit mycket mognare och inte alls är fjortis. Men är det bara jag som tycker att hela hennes stil skriker fjortis? det sönder blonderade håret, idomin läpparna (ljust läppstift enligt henne själv) och fläckarna i ansiktet av fel färg och applicering av foundation och puder?
Njaae, tonar ner tycker jag inte, för enligt mig ser hon likadan ut nu som hon gjorde för ett par månader sen.

Och för att klaga lite mer så bara måste jag ta upp hennes ögonfransar... Kolla på de ovanstående bilderna, vad kan man säga? spindel ben?



Och så titta på dessa

ghjhj
Dessa bilder la hon upp i ett inlägg 09-01-15 och jämdförde bilderna, den första bilden är på hennes öga för nått år sen och den andra bilden visar hur hennes ögonfransar ser ut nu.

hjk
Men för inte så länge sen la hon upp den här bilden och skrev typ "mitt öga".
Så då har hon alltså fallit tillbaka i gamla vanor?
Nej, fy fan säger jag bara.



Så en sammanfattning nu då.
Undvik att sminka dig såhär...
hjk



 Dessie gick från 6 ögonfransar till...
hjk

till vanliga långa och många ögonfransar... (bra jobbat)
jhbnk

och sen ner till 8 ögonfransar (två mer än hon hade på den första bilden, något positivt kanske?)
nijk

SUCK...

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0