Alanya dag1

I Alanya!
Resan hit har gått jatte bra, inga förseningar eller någonting. Landade runt 12 tiden men var inte vid hotellet först vid 2-3 för bussen tog 2 timmar från flygplatsen hit.
Vårat hotellrum är väldigt stort med kök, vardagsrum och två sovrum. Vi har också en stor balkong!
Så fort vi kom till hotellet så bytte vi om och stack ner till stranden, på vägen hann vi lova 3 restauranger att komma dit och äta så nu har vi tydligen tre bokade bord...
Efter stranden så tog jag, Anna och Josse ett dopp i en av hotellets pooler och nu sitter jag här med datorn med hotellets trådlösa, najs!
Nu ska alla bara duscha och klä på sig och sen bär det ut för en välförtjänad middag! tänkte lägga upp nån bild lite snabbt o jag förstår mig på Josses kamera.

Från flyget.
edr

Anna och Josse på planet.

hjnk

Från våran balkong.
hjk

Jag och Josse är do blekaste i hela Alanya!
jh

Haha! den här bilden är bäst! Vågorna var väldigt höga.
hjk



Än så länge så har vi det underbart!

är inte slls avundsjuk på er hemma i kalla sverige!

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0