Pojkvännen lyser upp vardagen

Har inte uppdaterat för att jag inte har haft någon ork...
Kom hem från underbara turkiet för typ en vecka sen och jag vill tillbaka till värmen och havet! det var alldeles för kort att bara vara där en vecka. Nästa gång jag åker utomlands så ska det vara i minst två veckor!
Men just nu sitter jag i soffan och väntar på Niklas som ligger i badet. Niklas fyller hela 19 år imorgon men han får ingen present av mig då han redan har fått sin födelsedagspresent i sommras som var en mp3, men en stor puss och en björn kram ska han få iallafall!
Har ingenting att skriva förutom att jag ska träffa Malin på fredag och på lördag blir det bröllop, första gången jag går på ett bröllop så det ska bli kul.
Men nu ska jag glo på tv och sen krama pojkvännen!

ghjk

på en restaurang i Alanya.


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0