Dag två

Har legat på stranden hela dagen idag, och nej jag är inte brun jag är röd (som vanligt)....
Men nu är vi på hotellet och ska klä på oss och kanske gå ut och äta något billigt. Har inte mycket att skriva förutom att vi har det underbart här nere!
Men jag kan bjussa på lite bilder från igårkväll.


Stället vi åt på hette Cha Cha och där stannade vi kvar hela kvällen.
ghjk

Lina och Olle.
jk
 
Ägaren James dansade med ett antal öl glas på huvudet.
hjk

En fishboule.
jhk

Jag på Cha Cha.
kjh

Dom dansade.
ghjk

Josefine så fin.
ghbjn

Jag klarade att dansa lite i stolen med ett öl glas! haha,
ghjk

/J



 


Kommentarer
Postat av: syster sandra

Dom turkarna på bilden är ju dom som vi alltid va hos! :) han i mitten är ju skönast (OM du träffar honnom igen så säg "allihopa" då kommer han komma ihåg mig o carro, ja lovar:P haha!)

Kul att ni har det bra! Sola lite från mig också;) PUSS!

2009-09-10 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0