7 dagar...

Sitter i skolan just nu och fixar med nya datorn, tycker faktiskt om den fast det inte är värsta hightech datorn. Men den funkar perfekt till allt jag använder en dator till. Nämnligen, Musik, bilder, plugg, och film.
Dagen i kort har varit helt okej, hade Religon hela morgonen Med Sabina och vi tittade bara på en film om buddhism? och svarade sen på lite frågor. Sen hade vi bara lunch och jag sitter nu här och väntar på att Josse ska ta sig till Gullmars för jag ska möta henne där.

Ca 7 dagar kvar! :D Vi åker ju på Tisdag natt eller Onsdag morgon, hur man nu väljer att se på det eftersom taxin hämtar oss vid 04.00 och tar oss till Arlanda men sen går inte planet förräns vid 07.00.
Även om det är en vecka kvar så är jag sjukt nervös.... Både jag och Anna är det! en det ska bli underbart! 
Jag vet att jag bara skriver om resan nu men ni förstår säkert hur jag känner :)

Nää, dags att stänga av och börja plocka ihop allting.

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0