6 dagar kvar

Sitter och glor på two and a half men just nu, och det är nog den bästa komedi serien som gjorts!
Använder nya datorn också, eller nya var väll lite och ta i men den duger.
Hoppas också på att få hämta ut mitt pass imorgon, vill veta hur för jävlig man ser ut på kortet! haha, Varför blir man ALDRIG bra på sådana foton? Pass, leg eller körkort? typ alla jag känner är missnöjda med sina bilder på sina ID-handlingar.
Men men, kan inte förstå att vi åker om ett par dagar! helt overkligt... Kan någon väcka mig ur drömmen och säga att vi faktiskt inte ska åka så att jag inte bli besviken. 
Men det är nog ingen dröm iallafall.
goooosch, vill åka nu nu nu nu nu nu !! 
Eftersom jag inte har något roligare att skriva så slutar jag nu. 


/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0