Varning Ganska långt inlägg!

Ska skriva kortfattat nu vad jag har gjort i helgen då det jag redan hade skrivit bara liksom POFF försvann....
I torsdags vad jag och Karro på stadsbiblioteket och lånade böcker för en skol uppgift. Efter det gick vi till min mammas väns nyöppnade typ grill där dom säljer soppor och annat för att säga hej till henne. Fick med oss lite soppa och annat gott därifrån som vi åt upp på vägen.

I fredags provade vi studentmössor i skolan vilket var jätte roligt! bara typ 8 månader kvar! Efter det slutade jag och Karro så vi åkte hem till henne och gjorde klart en skol uppgift så då var den ur vädret. Fick kina mat hemma hos Karro sen och jag åt för minst 3 personer haha! åkte sen hem till pojkvännen där vi glodde film och sen somnade.
Igår var jag på bio med Karro och vi såg Coco avant Chanel som var hur mysig som helst, en riktig tjejfilm!
Idag har jag bara latat mig, träffat Malin och Peter snabbt annars ingenting nämnvärt.

Torsdagen- Äter min goda soppa

fgh dfg

Lördag- Karro före och efter bion :)

dfg sdf


/J



Kommentarer
Postat av: MalinM

Woohooo uppdatering :D

2009-10-13 @ 11:36:20
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

YEEEEEEES!!! Uppdatering, älskar ju att läsa din blogg. Bara bloggare oftare:D



Love you cutie!<3333

Karro

2009-10-14 @ 22:52:45
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0