23-10-09

Blogg.se är jätte segt nu, bara för att jag faktiskt skulle ta tummer ur röven och skriva lite.
Den här veckan har gått otroligt fort! redan fredag imorgon och då ska jag, Sandra, Karro och antagligen Niklas in till Nacka forum och handla lite hade vi tänkt. Bara det inte är kaos där, eftersom det är löning imorrn...
Senare in mot kvällen vet jag inte vad jag ska göra.
Sen på lördag ska jag och Niklas hem till min pappa på söder och äta tonvis med kräftor, mamma kommer också dit så det blir nog trevligt.

Sen är det söndag vilket kommer att betyda en plugg dag. Men sen är det lov en vecka också vilket ska bli otrooligt skönt. Men just nu sitter jag med hals ont och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk den här veckan då jag är ledig, förra veckan när vi var lediga och åkte till turkiet så blev ju alla sjuka, så typiskt.

Tänkte lägga upp lite bilder från förra fredagen då jag var med Sandra, Malin och Liza på krogen (ja, jag kom in)
Men det är bara bilder som är tagna på väg in till stan och hemma hos Sandra.

Får lägga in fler bilder sen för blogg.se vill inte samarbeta med mig...


hjkghjghjkghjfgh

/J


Kommentarer
Postat av: Malinm

du får skicka fler bilder till mig sen :D

2009-10-23 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0