VARNING! långt inlägg

Mina nära vänner ursäktar sig på deras bloggar att dom har haft kass uppdatering när dom inte skrivit på ca 2 dagar men jag... Jag har däremot inte uppdaterat på över två veckor så vad är min ursäkt? haha.
Så jag fick lite skäll av Karro i fredags över att jag är den sämsta bloggaren någonsin. Men nu skriver jag iallafall så hoppas Karro blir nöjd.

Så vad har hänt dom här två veckorna då?
Förra helgen var jag med Jessica på fredagen och var hemma hos Jessicas vän Eleonor, där drack vi vin och spelade familjespel och hade det jätte mysigt. Men runt 12 tiden sa vi hej då till Eleonor och gick hem till en kille som Jessica kände, killen vi var hos gick och la sig typ sådär 20 minuter efter att vi hade kommit. Men Jag och Jessica hade iallafall sällskap av Tobbe och Marcus som också var där. Vi sjöng Karaoke och drack ännu mer vin. När klockan blev sådär runt halv 6 på morgonen så tyckte vi att det var dags att börja röra sig hem till Jessica. Stupar i säng så fort vi kliver innanför dörren. 
Dagen efter mådde man ju som man förtjänade, men det var det värt för jag har inte "festat" på ett bra tag men nu tänker väll ni som läser att jag var ju i Turkiet för inte länge sen och vad gjorde jag inte där om inte festa då? Men i turkiet drack vi ja, men det var liksom en öl då och då. Jag kan stolt säga att jag inte var packad en enda gång i Turkiet!
Men men, nog om det. Fredagen med Jessica var hur rolig som helst, det blir det alltid med Jessica!

Dagen efter tillbringades hemma hos Josse där vi också hade det jätte kul, kan bara säga att Josses säng inte mådde bra :)

Lite mycket text, men så blir det när man inte uppdaterar. Får ta och lära mig någongång.


Lite bilder för er som vill glo :)

wsdfgh fgbhn fgh hjm gh vbn fgvbn fg 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0