28-10-09

Ligger i Sandras stooora säng och funderar på om jag ska titta på film eller om jag bara ska lägga mig ner o försöka sova för jag ka upp innan 7 imorgon och tvätta!? ja fråga mig inte varför så tidigt...
Medan jag tvättar å blir det till att grund städa mitt äckliga rum och även städa lite runt om i lägenheten så mamma blir glad och sen vid 4-5 så ska jag och Sandra bege oss mot Karro dit även Jessica, Niklas och Pyry kommer för lite mat och dryck :D ska bli jätte kul.

Det var lite info om vad jag ska ha för mig imorgon haha! 
Måste länga in ett stort GRATTIS till ANNA också som fyllde stor/myndig flicka idag eller igår om man räknar med att klockan är över 12, så...
GRATTIS ANNA BÄSTA VÄN PÅ MYNDIGHETSDAGEN! PUSSS <333

fgh

Jag vet inte varför men jag älskar den här bilden!

/J
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0