16-10-09

Ligger i mina sköna säng med siden lakan, 100 kuddar och sandras duntäcke, härligt!
Har tillbringat dagenförst i skolan och sen följde Karro med mig och Sandra hem, efter det åkte vi in till skanstull där vi tog en fika och Karro hämtade ut ett jätte fint nämnhalsband.
Efter det åkte Karro hem och jag och Sandra åkte till min pappa på söder där vi åt och pratade lite innan vi rörde oss mot Hagsätra igen. Hann vara hemma i typ 10 minuter innan det bär ut igen den här gången med Anna och Jossse, pratade lite som vi alltid gör. Kom hem runt halv 11 typ :)

Imorgon har jag typ ingenting planerat, får väll ta dagen som den kommer helt enkelt... tråkeigt men sant :D haha. Lördagen har jag inte heller planerat nått men om ingenting dyker upp så lär jag antagligen till på blog awards med Anna.

/J


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Tack för en fin dag!:)



Älskar att du uppdaterar!!!:D



Karro

2009-10-16 @ 09:17:43
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0