14-10-09

Ska försöka uppdatera oftare men det finns liksom ingenting att skriva om!?
Det ända jag gör för tillfället är att plugga eller umgås med pojkvän/vänner.
Men jag ska försöka skriva nånting. Var på skolan och hade engelska på morgonen, när den var slut så hade jag två timmars håltimma innan nästa lektion skulle börja. när det typ var tio minuter kvar till min sista lektion så får jag ett sms av karro där hon säger att den lektionen är inställd! S U C K...
Så jag hade stannat kvar i skolan i två timmar helt i onödan. Aja, thats life liksom. Efter att jag fick reda på att lektionen var inställd så åkte jag och Niklas hem till honom där jag däckade på soffan när jag skulle titta på Dallas, vaknar upp vid 5 och börjar laga mat med Niklas, sen går han på Taekwando träning och jag sätter mig vid datorn ett tag men när han kommer tillbaka så tränar vi lite boxning tillsammans.
Hur kan jag ha undgått den sporten? det är ju skit kul!
Men nu är jag som sagt hos Niklas och ska snart krypa ner i sängen brevid honom, skriver nog mer i morgon. Förhoppningsvis har jag något roligare att skriva om också :)

Jusste! jag har slutat röka. Eller aa, har inte rökt på två dagar nu! Niklas har inte rökt på över en vecka och nu är det min tur att hålla mig undan cancerpinnarna! Kanske blir en på helger eller nånting men annars ska jag vara rökfri hela tiden! :D

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0