05-16-09

VAD SKA JAG GÖRA IDAG DÅ!?
Skulle igentligen ha varit med Niklas, men nej då skulle han tydligen vara med sin brorsa idag igen....
Så nu ligger jag i min säng och vet inte vad jag ska göra idag. Om jag har riktigt tråkigt så kanske jag åker ut till Gustavsberg och är med Niklas och hans brorsa. Men då ska jag ha riktigt tråkigt.
Följde med Karro till Tanto igår för att träffa en gammal kompis till henne, men som vanligt var det masssooor med fulla ungdomar och flera piké bussar var där, men bortsett från det var det helt okej, lite små kallt bara. Jag och Karro höll oss nyktra också, vi drack bara cola. Eller jag drack Karros Cola, haha.

Nej nu ska jag göra något, pallar INTE sitta och dö en lördag....

/J

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Adrian,Conny och Gustav-trevligaste kisarna!:D

<3

2009-05-16 @ 19:21:17
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Brajan var inte lika rolig!;P

2009-05-16 @ 19:21:49
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0