05-09-09

Så var det helg igen. Niklas är nere i skåne med några från Taekwando klubb för att titta på tävlingar och jag saknar honom så innerligt fast han åkte igår och kommer hem imorgon (!?). Men det är nog just för att han är så långt borta so jag saknar honom så mycket. 
Igår gjorde jag absolut ingenting. Satt med Anna , Josse och Sandra på ruccola i typ två timmar och snackade. Efter ett tag kom Alexandra förbi o vi pratade med henne lite. 

Måste bara skriva en sak som Alexandra sa igår.
Vi stod och pratade om matchen mellan Sverige och Kanada som spelades igår.
 Anna: Jag ska inte hålla på Sverige men man ska ju hålla på ett europeiskt land iallafall.
Alexandra: Ja, men Kanada ligger ju i Europa !?
Alla: Tittar först på varandra och sen på Alexandra innan vi börjar skratta.
Jag: Alex, Kanada ligger inte i Europa det ligger ovanför USA.
Alexandra: Va? jag har alltid trott att det ligger i Europa!
Alla: Skrattar lite till
Sandra: Och du som hade varit så duktig och varit i skolan 4 dagar den här veckan.
Alexandra: Jo, men vafan vi har inte historia i min skola.
Alla: HAHAHAHA!
Alexandra: ??
Sandra: Alex, det heter inte historia det heter geografi
Alexandra: Oj, jusste....

Väldigt lyckat Alex! <3 haha.

jkl


 

/J


Kommentarer
Postat av: Din geografi lärare!

Kanada ligger I (!) Amerika, ovanför USA...

Dags att sluta blogga i skolan och börja lyssna på läraren istället? :D

2009-05-10 @ 05:09:20
Postat av: Anonym

Hihi, det är inte lätt när det är svårt (a)

2009-05-12 @ 00:32:18
URL: http://alexandraforsgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0