Naglar

Orkar igentligen inte skriva men det känns som att jag borde....
Så fort det blir sommar så skriver jag typ aldrig, får nog bli bättre på det.
Men ingenting har hänt sen jag skrav sist iallafall, som vanligt. Men det är skol avslutning på fredag, och på onsdag till söndag ska jag och Niklas bo i min systers och hennes pojkväns lägenhet för dom åker nämnligen till rom. 

Men  i onsdags gjorde jag mina naglar i sockenplan hos mammas kompis nånting, blev fransk manikyr med en smal silverrand precis under det vita på alla naglar och sen en liten liten blomma på båda ringfingrarna! Är jätte nöjd. Ska tillbaka om 3 veckor igen för att fixa till dom eftersom dom blir slitna efter ett tag. 
Men nu ska vi äta, (är hos Niklas)
Skriver när jag har tid (och lust) igen.

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0