05-19-09

Sitter i skolan och ska snart redovisa mitt info och layout arbete för min lärare. Kommer få MVG skulle jag tro, låter man för självgod nu?
Har tråkigt för tillfället iallafall, ska hem efter skolan eller till Niklas och sen hem. Får se.
Längtar till den 26 för då har mamma bokat tid till en nagelsalong eller vad det heter, så ska jag få nagelförlängning! :)
Blir nog jätte fint, kommer att få ställa upp på att klia Niklas på ryggen varje natt.... haha.
Nä nu få min lärare snart vara klar! innan jag döööör. 

/J

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jacki har försök å ringa dig , det går inte :( har smsat med, hur får man tag på dig???? :D jag åker till bulgarien imorgon kommer inte kunna svara på sms, men kommer hem nästa torsdag ha det så bra vi ses sen när jag kommer hem :D pusssssssssssssssss

2009-05-19 @ 18:36:05
Postat av: Jane

Du är så GRYMT duktig!!! Grattis till MVGet!

2009-05-20 @ 08:40:01
URL: http://hindersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jacki, det går inte att få tag i dig eller skicka sms. Du kan väl höra av dig när du ser det här!

puss<3

2009-05-26 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0