Lady GaGa

Ny vecka igen då. Har otroligt mycket i skolan för tillfället, för mycket! hinner knappt med känns det som.
Men helgen har varit mysig och lugn, i fredags var jag ju barnvakt och i lördags var jag o Niklas hemma hos Alexandra o tittade på film.
Blev små irriterad idag också när jag Niklas och Karro skulle hämta ut biljetter till förhandsvisningen på filmen "Marley och jag" men när vi kommer till stureplan så är bion öppen men inte kassorna! Jätte irriterande att dom har bion öppen men inte kassorna, för vi tänkte ju att vi skulle där så tidigt som möjligt för att hinna få biljetter innan alla var slut, men kassorna öppandes inte först runt 18.00. Så vi gick in och kollade lite i sturegallerian och sen gick vi till bellmans o fikade innan vi åkte hem för vi orkade stanna kvar i två timmar för att vänta på att idiot kassorna öppnade på bion. Men nu sitter jag i Niklas soffa med datorn o surfar på deras grannes trådlösa internet, haha soo huud!
Imorgon ska jag direkt hem efter skolan för jag måste hjälpa mamma med alla sängar, för jag ska få mammas stora dubbelsäng, Jodie ska få min 1,20 säng och mamma ska få jodies lilla säng haha!

Är det någon mer än jag som tycker att Lady GaGa inte alls är snygg i vanliga fall som i sina videos?
Visst ser väll ingen stjärna likadan ut i sina videos som i verkligeheten, men Lady GaGa är extrem enligt mig.


Vanliga Lady GaGa.
gaga
iuijkol
Lady GaGa i sin video till Poker Face, och en ordentlig photoshoppad bild.
fvhb
nnm

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0