Träning

Känner att jag har varit riktigt hurtig dom senaste dagarna! I fredags hade vi handboll på gympan i skolan och jag gav järnet, i lördags hjälpte jag och Niklas pappa med att flytta kartonger till hans nya hus samt bar ner en 1,20 säng för 5 långa trappor, den ni! och idag har jag tränat boxning som jag verkligen tycker är skit kul och på onsdag ska jag träna Taekwando.
Men nu ska jag strax hoppa in i duschen men innan dess tittar jag på Niklas mamma som tränar pilates här i vardagsrummet, tror jag ska träna med henne någongång för hon sa att det är mycket rygg övningar som kan vara bra mot min onda rygg. Men det blir senare i veckan.
 
Nej, jag ska tydligen inte hoppa in i duschen än, Niklas mamma ska strax träna yoga o så frågade hon mig om jag hade lust att prova så det ska jag göra.

Och utan att skryta så är jag riktigt duktig på boxning! så ni borde akta er för min höger och vänster! haha,

ökmjh
Kanske är jag nästa Muhammed Ali?

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0