Studiedag

Dagen har varit väldigt lugn sov hos Niklas sön-mån men ligger hemma helt själv i min egen säng just nu för Niklas är hos sin brorsa i Gustavsberg men han sover nog här med mig imorgon istället. Ska hem till Liza imorgon runt 11 eftersom jag har studiedag både imorgon och på onsdag. Ska bli kul att träffa henne lite spontant såhär eftersom jag inte har träffat henne på en vardag på evigheter! kommer ihåg för ett år sedan när jag typ bodde hos henne! haha. 
Helgen har också varit lugn och mysig, Fredagen var jag hos Karro i Gustavsberg och sen gick vi ner till Micke där Niklas var, drack ett glas martini med cola innan vi åkte till Niklas o sov. Lördagen var jag hos Niklas och åt tacos innan jag senare åkte till Alexandra och kollade på Melodifestivalen med henne, Anna och Josse. Söndagen var jag hemma hos Niklas igen och myste. 
Har tappat lusten för att festa känner jag. Har inte festat på ett tag vilket är jätte skönt, för 1-2 år sedan festade jag i princip varje helg med Liza och Malin framförallt. Men det har lugnat ner sig rejält.
Föredrar mysiga hemmakvällar just nu, helst med min älskade pojkvän då. Men om han går ut och dricker så åker jag hellre och har en hemma kväll med någon kompis istället. Men nu i helgen ska jag hem till Malin för att fira henne och Emelie som har fyllt 18 och helgen efter det ska jag hem till Josse och fira henne som fyller 18 nästa vecka. Så lite partaj blir det två helger i rad. Men det kan vara kul o festa någon gång ibland.
Men nu ska jag lägga mig o sova så jag får sova länge inatt!

God natt.
ml,knmj
Snart ett år sedan. En mysig utomhuskväll med Liza, Sophia och Ebba!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0