Nya skor...

Måndag idag igen och jag känner att jag är otroligt duktig på att uppdatera här (inte)!
Hela veckan har spenderats hos älskade pojkvännen, eftersom jag försöker hjälpa honom så mycket som möjligt nu när han e rätt handikappad.
Men nu är jag hemma i varje fall och ska sova i min egen säng för första gången på typ över en vecka....
Imorgon kommer Niklas förhoppningsvis hit, så vi kan sova här för en gångs skull.
Har beställt hem en Tröja och ett par skor frå nellys och avin ligger i köket så det kliar i fingrarna på mig! vill kuta ner nu och hämta paketet, men det är självklart stängt nu... aja fixar det imorgon innan skolan kanske. Om det är fint väder så kanske jag till och med kan ha nya skorna! :D
Men nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen, ska titta på Britney spears film Crossroad... Jag vet att jag är töntig men jag får inte sen filmen när jag är med Nikals för han hatar den, så jag passar på nu när jag ska sova själv!
Hoppas jag får vakna till solsken imorgon!
God natt!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0