Myndiga

Så var dom här studiedagarna förbi, skönt var det! men imorgon är det torsdag och skola som gäller, sen är det fredag då jag antagligen bara ska ta det lungt för på lördag ska min lilla Baccardi kastreras så jag måste åka hemifrån vid typ 9 och hämta honom runt två skulle jag tro. Sen blir det lite party hos Malin där vi ska äta och fira henne och Emelie som blir 18 år!
Har ingen aning vad jag ska köpa till dom men det blir nog något litet eftersom jag inte äger ett ända öre... Men det fixar jag nog imorgon för efter skolan ska jag träffa storasyster Jane i stan (tror jag) o ta en fika och sen åker vi hem hit för att äta middag med familjen plus Janes Jimmie och Min Niklas. Min syster blev tydligen sugen på fisk och äggsås här om dagen så det ska vi tydligen äta imorgon haha! 
Men nu ska jag sova, blev sent idag eftersom jag har pluggat lite. 
hb
Jag och Sandra för ganska exakt ett år sedan!

God Natt! 



 

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0