Lördag

Lördag idag då!
Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ska iallafall stanna kvar här hos Niklas ett tag för att äta tacos, men efter det ska jag röra mig hem tror jag.
Kvällen igår var mysig, åkte till pappa efter skolan och åt där med pappa o lillasyster, sen gick jag och lillasyster ut och fotade lite med hennes systemkamera. Sen ringer Karro och skriker i telefon att hon har fått sin lilla bulldog valp, så hon ville att jag skulle komma dit o titta på den så jag var där runt 7, blev bjuden på lite mat också, super gott! sen gick vi ner med lilla bulldogen till Niklas brorsa som bor ett sten kast ifrån och där stannade Jag och Niklas till 12 och sen åkte vi hem till honom och sov.
Men nus ak vi strax gå och handla, ska försöka göra Niklas lite glad också för han är arg för att Liverpool van över Manchester United. Stackare!<3

ugyhbj
Jag och lillesyrran igår när vi var ute och fotade!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0