Brutit foten

Ny vecka idag då, men helgen har varit super iallafall.
Fedagen spenderades hos Alexandra med henne och Anna, Lördagen blev det ett jävla åkande för mig för att min bebis katt skulle kastreras. Så jag gick upp klockan 8, åkte till solsidan för att lämna katten hos veterinären sen därifrån till fisksätra för att vänta de få timmarna innan jag skulle hämta katten, sen tillbaka till solsidan o hämtar katten, men upptäcker att han har råkat kissat i buren när han vaknade upp ur narkosen och jag ville inte ta honom hela vägen på saltsjöbanan och t-banan nä det luktade så mycket, så jag åkte till fisksätra igen för att byta handduk i buren, sen åka hela vägen till Hagsätra, vara hemma nån timma innan det var dags att bege sig till Liza för att fixa till sig lite, sen från Liza till Sandra för att hjälpa till att fixa med presenter till Malin och Emelie och sen efter nån timma hos Sandra så gick vi till Malin där det skulle firas. 
Men vi hade det jätte kul iallafall, fick skjuss hem sen så jag var hemma vid två och ringde Niklas som jag inte hade pratat med på hela kvällen för det visade sig att han hade glömt mobilen hemma och han hade varit på kvarters krogen med några kompisar. Men efter samtalet somnar jag direkt.
Men på morgonen när jag vaknade så hade jag ett missat samtal och två sms från Niklas där han hade skrivit att han har gjort illa foten rejält, så jag försöker ringa till hans mobil men den var avstängd, så jag ringde hem till honom men ingen svarar och jag blir jätte orolig.
Ringer nångång i timmen men fortfarande ingen som svarar. Men vid 5-6 tiden ringer Niklas och berättar att han har brutit foten så han och hans mamma hade åkt in till Sös på morgonen och där hade han blivit gipsad, så nu går han runt med ett stort gips på foten och den ska sitta där i 6 veckor.... stackars pojkvän!

jil
pä
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0