BEBIS!

Sitter i Niklas soffa igen fast den här gången e jag nyduschad. Om ett litet tag så ska vi åka hem till Niklas brorsa Micke som bor i Gustavsberg, vet inte om vi stannar kvar där över natten men det lär nog bli så, men vi åker nog med Karro till skolan imorgon så vi kommer nog komma upp i tid! haha,
Dagen idag har varit som vanligt, har pluggat också för har tre ganska stora saker i skolan som ska lämnas in snart.
Sitter o tittar lite på dom fyra små söta kattungarna och jag vill verkligen ha en utav dom för den är jätte fin, svart-vit omed lite brun/orangea fläckar. Kanske ska övertala mamma (även om det kan bli svårt) för bebis kommer nog lugna ner sig o inte vara så sällskapssjuk om han får en kompis o leka med och det blir inte särskilt dyrare om jag o min syster delar på kissarna, och sen till sommaren om man kanske åker bort ett tag så är det lätt att fixa med katt vakt!

Så mamma om du ser det här så SNÄLLA! tänk på det innan du säger nått, tänk till sommaren när du reser bort i några veckor så kommer jag att känna mig jätte ensam hemma, för Niklas vill nog inte vara där hela tiden men med två små super duper söta kissar blir det inte lika ensamt!

pk,lö
Såhär små är bebisarna nu!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0