barnvakt

Idag är det barnvakt som gäller! ska vara barnvakt till en pojke på fem år en flicka på 9 år, det är mammas kompis nåntings barn. Men det ska nog gå så bra iallafall får ju lite pengar för det också. Men dagen har varit ganska hektiskt, började med att Karro kommer o bankar på Mickes dörr när jag o Niklas ligger och sover så det var bara att stiga upp, klä på sig o sätta sig i bilen. I skolan blev det massor med plugg och sista timmen hade vi idrott, vilket för en gångs skull var roligt för vi körde handboll och det är faktiskt kul! Men jag var hel svettig när jag kom hem.
Men imorgon ska jag hjälpa pappa med lite saker, men efter det ska jag nog hitta på något roligt att göra.
Men nu måste jag klä på mig o lite sånt.

bvuiunim
Jag och Sandra i somras på Kevins balkong


 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0