06-03-09

Våran skolavslutning blev flyttad till imorgon istället för på fredag, för imorgon ska vi ha en avslutningsmiddag i skolan så våra lärare tyckte att det kunde bli som våran skolavslutning. Och middagen har vi för att vår skola ska flytta globen efter sommaren, lite sorgligt med tanke på hur mycket vi faktiskt tycker om vår skola även om den kanske inte är världens bästa. Aja två år fick vi där iallafall.
Men sista året går vi som sagt i globen, och sen om ett år tar vi studenten! helt jävla ofattbart, fan vad tiden har gått fort.
Men nu är jag hos Niklas och ska snart hem för att äta middag och städa mitt rum. Efter det åker jag och Niklas till min systers lägenhet för att passa katterna, mysigt att få vara för oss själva i några dagar.
Fick VG på nationella muntliga i svenska igår också! så jag hoppas på ett MVG i svenska B nu.
Det är lite stressigt just nu också för jag har en bok resension i engelska kvar som jag snart är kalr med, men det är ganska svårt och engelska som inte riktigt är min starka sida heller och så ett litet arbete i Geografi, men det fixar sig! två uppgifter kvar och jag är fri i för sommarlov!
Fick mitt schema för juli nu i veckan och det ser jätte bra ut, är ledig minst 1 gång i veckan. Jobbade i lördags också första gången och det var faktiskt jätte kul. Så jag ser fram emot att jobba hela sommaren och få pengar.

jtrf

Fick bli en bild på pojkvännen.
Jag vet att det inte är kul när jag lägger upp gamla bilder som ni har sett 150 gånger men ett inlägg blir så tråkigt utan bilder så ni får nöja er så länge jag inte har en kamera. (Det kanske är anledningen till att jag inte skriver så mycket, att jag inte har en kamera så jag kan lägga upp bilder?) Så jag ska önska mig en kamera i avsluntings present, eftersom jag har varit så duktig med mina betyg!
Haha man kan ju alltid önska sig saker, right?


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0