06-06-09

Blev så sugen på att skriva men jag har igentligen inget vettigt att skriva haha.
Men jag och Niklas tog en tripp ner till konsum för att handla bröd men så kom han på att han behövde ciggaretter och ville ha lite öl att dricka till matchen, så när han står där och ska betala så ber kassörskan att få se mitt legg också! men jag är ju inte 18 och hade inget legg med mig så jag sa att jag inte hade något legg med mig och då sa hon att hela sällskapet måste visa legg för annars räknas det som utköp.... men Niklas fick köpa sitt iallafall, men är det bara jag som tycker att det där är helt idiotiskt?
om det är en 18åring som visar upp sitt legg och ska betala så borde dom inte kunna neka honom. Aja, folk är idioter.

Matchen går dåligt också, Danmark leder med 1-0, hade faktiskt varit kul med en vinst nu eftersom det är Sveriges Nationaldag och även min syster Carolines födelsedag. Så grattis äldsta syster!

Har inga bilder att lägga in så det får vara tråkigt just nu, önskar mig fortfarande en kamera (A) :)

/J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0