06-06-09

Äntligen sommarlov! Ja idag var faktiskt första dagen på mitt lov. Hade avslutningsmiddag i skolan igår för att vi ska ju byta till globen efter sommaren. Var ganska sorgligt faktiskt, kommer sakna skolan riktigt ordentligt! vi har ju faktiskt upplevt så himla mycket på bara två år. Men det allra bästa är ju vännerna man fått och antagligen kommer ha kvar hela livet. Eller nej, det faktiskt allra, allra bästa är att det var där jag träffade min älskade pojkvän! Tänk att det gick hela 9 månader innan vi började "träffas" utanför skolan och fick tycke för varandra. Aja, skolan läggs ner och vi blir skyfflade till globens kunskapsgymnasium istället, kul? absolut inte....

Men nu ska jag sluta wina och faktiskt vara lite glad nu när sommaren här, fick MVG i svenska B fick jag reda på idag (var tvungen att åka till skolan och lämna skoldatorn).
Min syster Carro från Götet har kommit hit och hälsat på över helgen med sin pojkvän och det var så kul att få träffa henne igen, för det var ett bra tag sen.
Och nu är jag, Sandra och Niklas hemma hos min andra syster Jane, har ätit cheesballs och glott TV men nu lirar dom GH och jag sitter här.
Jag kommer antagligen inte bli bättre på att uppdatera för nu har jag ingen egen dator att använda, så det blir uppdateringar när jag har en data i närheten, som nu när Sandra tog med sin bärbara.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0