06-14-09

Är hemma hos Niklas igen och lär väll stanna här i några dagar igen. Var hos syster Jane igår som hade en liten tjejmiddag för att fira att hon fyllde år för en vecka sedan, jätte mysigt var det! Åt sallad och drack lite vin. Pratade med hennes kompisar men jag fick nog mest lyssna på häst snack, då alla förutom en av hennes kompisar är hästintresserade, haha. Men som sagt var det trevligt. Åkte därifrån vid 11 för att åka till Niklas, ville inte ramla in hos honom altför sent.
Men om en liten stund ska jag träna men vet inte om jag ska köra styrka igen eller någon konditions träning...
Vill att det här skit vädret ska försvinna också så jag kan få jobba! aja det ska ju försvinna i veckan så jag får hålla ut!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0