06-11-09

Har bott hemma hos Niklas nu i ett par dagar, men ska hem imorgon och träffa Alexandra om jag inte ska jobba. Har inte jobbat på hela veckan för det har varit dåligt väder. Så jag får hoppas på lite solsken så jag får lite pengar.
Tränade för en liten stund sen, blev rygg och biceps. Så jag tränar inte för Beach 09, jag tränar typ inför Winter 09....
Funderar också på köpa ett par skor från nellys.com för att pigga upp mig själv lite. :D
Ska också fråga mamma om jag kan få en utav garderoberna i våran hall och göra om den till en skogarderob för alla mina skor, för mina skor får verkligen inte plats någonstans just nu.
Får se hur det blir med det. Snart ska jag fixa mina naglar igen, men jag funderar starkt på att ta bort dom helt och klippa korta, för just nu kan jag inte träna boxning eftersom naglarna antagligen kommer att gå av då. Dilemma.....  

/J

nholkör
Niklas för typ två år sen!

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Hihi, Winter 09:P

Rolig du:)



Karro

2009-06-12 @ 09:24:18
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0