06-07-09

Andra systers födelsedag idag, Grattis syster Jane!

Har varit med Anna hela dagen idag och inte gjort någonting, varit hemma hos henne och ätit jätte god mat sen gick vi upp till centrum med hennes storesyster Lina och Linas pojkvän. Gick ner till skolgården och stötte på Maria som jag inte har träffat på ÅR! och då menar jag typ 2-3 år sen. Så vi satt och pratade med henne i någon timma, hon är så jävla härlig. Man skrattar verkligen när man är med henne.
Men just nu sitter jag hemma och funderar på att åka till Niklas och sova istället för här är det fullt hus.... Har ju lånat ut mitt rum till min äldsta syster och hennes pojkvän.
Och jag är ju ledig imrogon från jobbet för att det ska bli dåligt väder, så jag kommer inte sova lika mycket med Niklas för jag kommer vilja sova hemma när jag jobbar.
Ska ta en dusch och fundera på om jag ska åka eller inte.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0