06-06-09

Är fortfarande i min systers lägenhet, ska stanna här hela kvällen och titta på Fotbollen.
Sandra åkte hem precis men hon kanske kommer till baka senare.
Kan fortfarande inte förstå att vi har sommarlov nu, har jag ens gått i tvåan på gymnasiet? känns inte som det iallafall.
Men om ett år typ exakt så är jag fri från skolan helt och hållet, tänk att jag tar studenten om ett år! ett år kvar, ett jävla år! helt sjukt.... Så det här blir mitt sista sommarlov kan man säga. Men nästa år väntar allt roliga som studentskivor och hela köret.

Men nu ska jag ta en dusch och lite sånt för det ser ut som att jag har smörjt in håret i smör eller nått. Äckligt!



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0