Förintelsen, ett känsligt ämne

Som Niklas sa "Du vann den här ronden, så dags att dra dig ur nu när du e på topp

Men men, Niklas sov här inatt och jag kanske åker till honom senare och sover där. Jag vet att vi träffas ganska ofta men så blir det när det inte finns något annat att göra om dagarna. Men idag har vi bara varit i skolan och gjort lite nytta. Blev lite irriterad över att en kille i klassen sitter och säger att förintelsen aldrig har ägt rum, och hans grunder till det är att han har hört att forskare inte har fått undersöka vissa saker av förintelsen, och det är ju ett känsligt ämne för vissa så jag förstår att man kanske inte vill riva upp gamla sår igen. Och alla vet ju att detta har hänt? det finns ju hur mycket bevis som helst och hur kan 6 miljoner människor bara ha gått upp i rök? När jag nämnde det, alltså att 6 miljoner människor inte bara kan försvinna sådär het plötsligt så ändrar han sig och säger att förintelsen inte har ägt rum men det försvann 2 miljoner männiksor och inte 6 miljoner. Men hallå!? det är väl en förintelse i vilket fall som helst även om "bara" 2 miljoner dog istället för 6 miljoner?
Han menar att förintelsen aldrig ägt rum, men två miljoner judar vandrade in i andra länder utan orsak. Men hade det varit så som han påstår så hade det väl ändå funnits uppgifter om iallafall vissa av dessa två miljoner människor. Men inte. Enligt honom försvan två miljoner männiksor bara sådär, upp i rök, ingen fattade nått, ingen INGEN vet vart dom tog vägen.  Låter det troligt? nej, skulle inte tro det va...
Blööö på honom

bhjkl


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Du vet vad jag tycker om honom redan, Jacki:P

Allt jag har kvar och säga om honom är: Det finns INGEN som helst chans att han INTE blev tappad på skallen när han var liten!



Karolina

2009-01-29 @ 19:00:10
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Niklas

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

Så jävla tung kommentar Karro! :)



Niklas

2009-01-29 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0