sluta röka...

Fick inte alls sluta tidigt idag som jag hade tänkt mig för Karro mutade mig med godis för att stanna kvar, så istället för att åka hem vid 12 så åkte jag hem till niklas vid halv 3...
Vad gör man inte för godis liksom haha! nej men jag behövde verkligen godis nu när jag håller på att sluta röka och jag har inte rökt på över 30 timmar! så det dumma med att sluta röka är att man lätt går upp i vikt på grund av att man gärna små äter mer och vill ha massa godis istället eller nått annat som dämpar suget. Men jag vill hellre ha en fin tatoo än två svarta lungor och även om det här är jobbigt så gör jag det enbart för min egen skull.
Men nu ska jag och Niklas träna (så jag slipper gå uppi vikt) haha,

/J


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Haha,jaa,och jag kommer mutade igen med godis!:D

<3

2009-01-15 @ 19:19:12
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Jag menar: muta!:D

2009-01-15 @ 19:20:10
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0