Stor i orden, men liten på jorden!

"förolämpning endast mot dig själv, jag tar inte åt mig. Kalla mig hora, eller vad du nu vill.. Men skaffa dig lite värdighet förfan, och säg det framför mig. Fram tills dess så har jag bättre saker för mig, istället för att prata med folk som är stora i käft på en blogg!
Så som sagt, antingen så säger du det framför mig, eller så håller du käften och skaffar dig ett liv. TJA! "

Det som står här ovanför skrev den här Sara här igår tror jag och jag menar var det inte hon som började skriva här på min blogg? hon började ju att skriva det här som står här nedan.

"jag tycker du är såå rolig när du snackar skit, patetiska människa"
"nu har det blivit personligt, pay back time mf! "


Och sen när min pojkvän och en nära vän till mig tycker att om hon kan lägga sig i någonting som inte angår henne så kan ju dom lägga sig i, som ändå vet vad allt det här har handlat om.
Så vadå skaffa lite värdighet och säg det framför mig? borde inte DU ha skaffat lite värdighet och kommit till mig och sagt det där du skrev först istället för att vara stor i käft på en blogg (som du uttryckte dig om dom andra)?

Så Sara när du skrev det där sista så snackade du bara till dig själv.
Och om du vill att Niklas ska säga det där framför dig så tror jag att han gör det,

hjkl

/J

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Jag är på, vi får se hur stor och kaxig hon är i verkligheten!



Karolina Warfvinge Witt

2009-01-28 @ 23:22:11
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA! Hur fan fick hon det egentligen till att om hon gör att andra ser bättre ut, så måste dom va fula? :)

Iofs behöver man ju inte vara väldigt vacker för att hon ska få en att se bra ut men iaf...

Och ditt inlägg är ju klockrent, så ingen behöver nog säga något mer.



Jag heter Niklas och är tillsammans med Jacki, vad mer vill du veta? Och nej lilla gumman jag är inte för rädd för att säga någonting framför dig, det är ju inte som att du kan ge mig stryk själv i varje fall, så varför ens försöka hota mig...? :) (Rubriken på det här inlägget sammanfattar väl det väldigt bra)



Game Over, let´s sqaush it...

2009-01-29 @ 15:53:39
Postat av: Anonym

NEJ! Ingen tjafsar med den där Saran nått, mer jag ska bli kompis med henne.

För jag har officiellt den bästa idéen någonsin!

Tänk er att ta henne till våran skola och debattera världspolitik med Jalle. :)

Tänk er hur mycket vi skulle kunna skratta, när deras 2 sammanlagda hjärnceller drabbar samman med varandra!

Priceless!!!



Niklas

2009-01-29 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0