Fy fan för er...

Är så förbannad just nu och har varit det sen igår kväll när jag fick reda på att en så kallad kompis har gått helt bakom ryggen på mig för att förstöra mellan mig o Niklas, men hon och han gjorde bort sig så otroligt så det var inte svårt att lista ut hur allt hängde ihop. Men att du visste om det här men inte sa något gör mig ledsen, att du hela tiden visste om det men sa ingenting även fast du vet nästan allt om mig och vet vad jag tycker, så valde du att skita i mig och ta din pojkväns parti och låta honom förstöra.
Att man kan göra något sådant förstår inte jag och sen när man inser att det blev värre kosekvenser än vad man trodde ja då är det på tiden att börja förklara och ändra på alltihop. Men du får som du vill... flytta!


ghjk
/J

Kommentarer
Postat av: you know mf!

jag tycker du är såå rolig när du snackar skit, patetiska människa

2009-01-25 @ 22:22:29
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Om hon och han har gjort det så kommer dem få ta sitt straff. Den som har gjort något får själv bära den skulden av att ha betet sig så vedervärdigt och avskyvärt mot dig och Niklas.



Det finns ett ordspråk på latin som lyder:

"Memento te mortalem esse- Minns din dödlighet".



Ordspråket vänder sig till dom som har gjort en handling i ondska medvetet och fortfarande inte känner sig skyldig.

2009-01-25 @ 23:12:26
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Anonym

nu har det blivit personligt, pay back time mf!

2009-01-26 @ 01:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0